Müügitingimused

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

 

Veebipoe www.tabi.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ T.B. Bathroom (registrikood 14896359), asukohaga Päevalille 8 – 2, Haabersti, Tallinn.

Veebipood vahendab komisjonimüügi korras kolmandatest isikutest vannitoamööbli, sanitaartehnika, parketi, keraamiliste plaatide, tekstiiltoodete tootjate, (edaspidi: Tootjad) toodete (edaspidi: Toode) müüki Kliendile.

Müüjal on õigus mistahes ajal ja ühepoolselt muuta Müügitingimusi, teavitades sellest Klienti e-poe veebilehel.

Lisaks Müügitingimustele reguleerivad müüja ja kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

 

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA – JA HINNAINFO

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Tooteid müüakse nii füüsilistele- kui ka juriidilistele isikutele. Juriidilistel isikutel on samuti võimalik T.B. Bathroom OÜ veebipoest oste sooritada, kuid neile ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamise õigus jne).

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu pärast müügilepingu sõlmimist, siis kohustub Müüja tarnima Kliendile Toote tellimuse hetkel kehtinud hinnaga.

Kui Klient soovib Tootele ise järgi tulla, hoiustab Veebipood Toodet enda laos. Alates 5. hoiustamispäevast on Veebipoel õigus küsida Kliendilt lisanduvat hoiustamistasu 3 eurot päevas.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

E – POES MÜÜDAVAD TOOTED JA TELLIMUSE ESITAMINE

E-poes kuvatud Tooted ei ole üldjuhul Müüja laos – Tooted toodetakse Kliendi tellimuse alusel Tootjate asukohas.

E-poes kuvatud pildid (sh fotod, 3-D modelleeringud ja joonised) on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust Tootest. Toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

Toodete juurde on märgitud maksimaalne Toote tarneaeg (edaspidi: Tarneaeg). Tarneaja jooksul valmistab Tootja Kliendi soovitud Toote ning Müüja korraldab Toote veo Tootja asukohast Kliendi soovitud asukohta.

Kui Klient on ühes tellimuses tellinud mitu Toodet, millel on erinevad tarneajad, tarnitakse Tooted üldjuhul koos. Kui Klient soovib Tooted eraldi kätte saada, on Kliendil võimalus soovi korral laos olevale Tootele ise järgi tulla või tasuda lisanduva tarne eest. Kui mitme Toote tellimise puhul hilineb ühe Toote tarne Tootja või Müüja süül, tarnib Müüja Kliendi soovil laos oleva Toote Kliendile koheselt ning hilinenud Toote selle saabumisel.

Kui Kliendi tellimust ei ole võimalik täita Tarneaja jooksul, siis võtab Müüja Kliendiga ühendust ning pakub välja võimaliku uue Tarneaja või makstud raha tagastamise. Kliendile tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
  • Maksa hiljem lahendused: Montonio järelmaks ja Mononio maksa 3 osas
  • Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Klient kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed. Müüja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittekohase täitmise, mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.

 

KOHALETOIMETAMINE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, teised riigid – kokkuleppel.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: pakiautomaadid Omniva ja Itella Smartpost, kullerfirmad, ise kaubale järele tulemise võimalus.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised, mis on Veebipoe laos kohe olemas jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Eestisisesed saadetised, mis on Veebipoes “tellimisel” jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 10-30 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kokkuleppel.

Valamukappide puhul on õigus kaup kohale toimetada kuni 80 kalendripäeva jooksul (tootmine ca 2 kuud).

Müüja lepingurikkumiseks ei loeta tarneaja ületamist juhul, kui Müüja viivituse on tinginud kolmandate isikute viivitus (sealhulgas Tootjad või veoteenuse osutaja).

Kaupa ei väljastata/tarnita kliendile enne kui kogu arve on tasutud.

 

TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik

Taganemisõigus ei kehti Toodete osas, mis on valmistatud Kliendi eritellimusel. Toode on valmistatud eritellimusel, kui Kliendil on Tellimust esitades võimalik määrata Toote olulisi omadusi – toote värv, mõõdud, materjal või muu Toote füüsiline parameeter (võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletu).

Tagastatav Toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tootepakendit on võimalik avada ilma seda kahjustamata, aga tagastatud toode ei ole originaalpakendis või kui pakend on rikutud, on kauplejal õigus nõuda Kliendilt Toote väärtuse vähenemise hüvitamist.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Pretensiooni esitamiseks tuleb esitada avaldus aadressile info@tabi.ee . Kirjas peab kajastuma toote nimi, telefoninumber, tellimuse number ning kahjustuse kirjeldus koos piltidega.

Kui toode on praak ning parandatav, organiseerib T.B. Bathroom OÜ paranduse. Kui toodet ei ole võimalik parandada, korraldab enda T.B. Bathroom OÜ kulul praagi toote väljavahetamise.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

PRETENSIOONIDE ESITAMISE ÕIGUS

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@tabi.ee või helistada telefonil: 5104264 .

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

T.B. Bathroom OÜ ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.

T.B. Bathroom OÜ ei vastuta toote puuduste eest, mis on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust vigastamisest Kliendi poolt.

T.B. Bathroom OÜ ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.

Kui parandusse toodud toodet ei ole kasutatud vastavalt toote kasutusjuhendile või kui T.B. Bathroom OÜ tõestab, et tootel esinevad puudused on tekkinud Kliendi süül, siis kaebuse esitamise õigus tootele ei laiene. Sellisel juhul koostatakse Kliendile koostöös T.B. Bathroom OÜ-ga hinnapakkumine toote parandamiseks või asendamiseks tasulises korras. Hinnapakkumisest loobumise korral on Klient kohustatud tasuma käsitlustasu toote vea tuvastamise ja veo korraldamise eest.

Põhjuseta garantiiparandusse toodud toodetega seoses (sealhulgas juhtudel kui puudus ei ole põhjustatud tootja poolt või on rikutud toote garantiitingimusi) tekkinud kulud tasub Klient. Sellisel juhul on T.B. Bathroom OÜ õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt töö teostaja kehtivale hinnakirjale.

Kui kaebuse aluseks oleva toote parandamine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, siis Kliendi nõusolekul asendatakse toode samaväärse tootega.

OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@tabi.ee  või helistada telefonil: +372 5104264 .

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.